< Atpakaļ uz Ventspils novads (www.ventspilsnovads.lv)
VIEGLI lasīt    

VIEGLI LASĪT

Ventspils novada pašvaldība

Pašvaldība izveidota 2009. gadā.

Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī.
E-pasts: [email protected], tālr. 63629450.

Ventspils novada pašvaldību vada izpilddirektors Juris Krilovskis.

Izpilddirektors pieņem – pirmdienās no plkst. 14:00 līdz 18:00,
piektdienās no plkst. 08:00 līdz 12:00.

Ar ko nodarbojas Ventspils novada pašvaldība?

Pašvaldības īpašumu un finansu pārvaldīšana.
Teritorijas apbūves plānošana un kontrole.

Novada zemes, mežu un ūdeņu izmantošana un aizsardzība.

Pakalpojumi komunālajā saimniecībā, labiekārtošanā un dzīvokļu fondā.

Novada ceļu uzturēšana.

Nodrošina kultūras un izglītības iestāžu darbību.

Nodrošina sociālo aprūpi, civilstāvokļa un notariālās darbības.


Ventspils novada dome

Dome izveidota 2009. gadā.

Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī, e-pasts: [email protected], tālr. 63629420.

Domi veido 15 iedzīvotāju ievēlētie deputāti.

Deputāti ievēl priekšsēdētāju un vietniekus.

Ventspils novada domi vada priekšsēdētājs Aivars Mucenieks.

Priekšsēdētājs pieņem – pirmdienās no 14:00 līdz 18:00, piektdienās no 08:00 līdz 12:00.


Ar ko nodarbojas Ventspils novada dome?

Dome pieņem lēmumus.

Nosaka pašvaldības darbības struktūru.

Nodrošina valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu izpildi.

Kontrolē un izpilda pieņemto budžetu.

Darbības nodrošināšanai no deputātiem ievēl komitejas.

Pašvaldības funkciju pildīšanai izveido komisijas.


Kāds ir iedzīvotāju pieņemšanas laiks pašvaldībā? 

Pirmdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 18:00.

Otrdienās – ceturtdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 17:00.

Piektdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:00.

Uz pašvaldību var nosūtīt vēstuli elektroniski – e-pasts: [email protected].

Apmeklētāju pieņemšanas centrā pa tālr. 63629450 Jums sniegs nepieciešamo atbildi.

Sīkdatnes

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes.

Ja piekrītat šo papildu sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, atzīmējiet savu izvēli:

Apstiprināt izvēlētās

Detalizētāka informācija par privātuma politiku un izmantotajām sīkdatnēm